BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 15, 2012

TRIP 2 SINGAPORE

merlion.. kepala singa, ekor duyung.. lambang kemegahan singapore.. like this!

mengukir kenangan di universal... hehehe.. berasap2...


ewah bukan main lagi amoi sorang ni peluk aku.. huhu.. dah la kitorang cakap mcm itik ngn ayam hehee.. english vs chinese mmg xpaham la aku.. dia pn xphm aku.. ayoyo.. manyak susah maa.. moral of the story kna blajar bahasa cina@mandarin..hehe..

 sebelum naik luge.. best! ada member aku cakap  "knp la ambik lesen kete xguna kete camni?" tapi aku xdpt la nk tunjuk kete cmne sbb xsempat snap pic kete 2.. nerbes sbb standby nak naik.. ala kete kontrol ngn tgn je.. nk merasa jom dtg cni.. byr 13 dolar je.. ktorg turun gna cabel car y terbuka.. xde atap.. juz cam dk atas buaian je.. kus semngat. gayat kowt! tapi seronok jgn ckp la..
aku kat universal studio.. jenjalan kat luar je xmasuk pom.. nk masuk cni bayar lagi.. pokai den!
lastly sblm balik aku msk kt song of the sea. mmg best.. tgk sketsa guna animation kat laut.. maju tol singapore ni.. mmg ramai la msk.. aku rasa kt malaysia pn kna wt cmtu gk tarik ramai lagi pelancong ... juz suggestion k...

0 comments: